Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Briefing - Zkouška: CASE I Recovery

Briefing - Zkouška: CASE I Recovery 1 měsíc 2 hodin zpět #1568

  • PauraCZ
  • Avatar uživatele PauraCZ
  • Offline
  • Pilot nadporučík 1.Flight
  • Příspěvky: 70
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 9
ZK: CASE I Recovery

Zkouška CASE I pro palubní piloty strojů F/A-18, F-14, A-6 za podmínek VFR s viditelností nad 5nm a oblačnosti do 3000ft dle dokumentu Carrier Qualification.

Jedná se o test dovedností a komunikace v anglickém jazyce pro odlet, přiblížení, vyčkávaní a přistání při proceduře CASE I. Při jejím absolvováním se uchazeč stane palubním pilotem pro VFR. Instruktorská zkouška zahrnuje další vyčkávací postupy a Waveoff proceduru, při splnění zkoušky je uchazeč instruktorem pro palubní operace za podmínek VFR a může připravovat další uchazeče ke zkoušce.

Základní zkouška CASE I - 35min, samostatný let uchazeče začínajícího na lodi CV, mise 113sq, celková hmotnost letadla bude nastavena na maximální přistávací.

Plán:
    Instruktor sleduje telemetrii letu, řídí komunikaci na Marshal fr., uchazeč začíná na park. pozici s nastartovaným motorem.
  • Uchazeč - nahlásí připravenost, bude mu podán letový plán, dojede k aktivnímu katapultu a provede odlet za podmínek CASE I.
  • Po opuštění prostoru lodi 10nm, poletí uchazeč dle letového plánu.
  • Po splnění letového plánu provede uchazeč nahlášení na Marshal a postupuje dle pokynu na přiblížení a vyčkávaní nad CV.
  • Bude zadán časový interval nebo čas na povel k přistání "Charlie"
  • Přistání procedurou Carrier landing pattern na lana 2,3,4
Zakončeno opuštěním Carrier boxu se zvednutými klapkami a hákem, křídla složit po opuštění CB.

Instruktorská zkouška CASE I - 45min, let ve dvojici, uchazeče ako vedoucí začíná na lodi CV, mise 113sq, celková hmotnost letadla bude nastavena na maximální přistávací.
Přidány procedury Spin a Waveoff/Bolter

Plán:
    Instruktor letí jako wingman a sleduje telemetrii letu, řídí komunikaci na Marshal fr., uchazeč začíná na park. pozici s nastartovaným motorem.
  • Uchazeč - nahlásí připravenost, bude mu podán letový plán, dojede k aktivnímu katapultu a provede odlet za podmínek CASE I.
  • Po opuštění prostoru lodi 10nm, poletí uchazeč dle letového plánu.
  • Po splnění letového plánu provede uchazeč nahlášení na Marshal a postupuje dle pokynu na přiblížení a vyčkávaní nad CV.
  • Bude zadán časový interval nebo čas na povel k přistání "Charlie"
  • Mezi pokyny body "Comencing" a "Initil" bude oznámen odklon na proceduru Spin.
  • Bude provádět Spin tak dlouho než dostane pokyn "Charlie"
  • Přistání procedurou Carrier landing pattern
  • Během přistání bude pro uchazeče oznámen pokyn "Waveoff"
  • Uchazeč provede proceduru Waveoff s napojením na Delta pattern dirty - s přistávací konfigurace
  • Instruktor přistává
  • Uchazeč vyčkává na Delta patternu na pokyn k přistání.
  • Přistání z procedury Delta pattern na lana 2,3,4
Zakončeno opuštěním Carrier boxu se zvednutými klapkami a hákem, křídla složit po opuštění CB.

Bude hodnoceno
-Komunikace ve všech pozicích CASE I včetně správného formátu oznamování paliva apod.
-Dodržení proceduy CASE I na odletu a příletu včetně tolerancí
-Dodrženy parametry a tolerance na Carrier landing pattern dle mise 113.

Zkouška bude brána jako nesplněna při porušení následujících tolerancí, nedodržení procedur CASE I včetně komunikace, nepodařené zatáčce na Groove a při nezachycení lan (Bolter) nebo Waveoff.

Tolerance
    tol. Výšky na odletu, přiblížení (před 10nm) a vyčkávacím okruhu Marshal stack a Spin
    +- 100 feet
    +- 150 feet na Marshal Stack
    tol. Rychlost IAS na odletu, přiblížení, vyčkávacím okruhu, Spin a CLP
    +- 30 Knot
    tol. Vzdálenosti na vyčkávacím okruhu Marshal Stack (0-5nm od CV)
    + 2nm
    tol. Výšky na bodě Initial a celého CLP a Delta Patternu
    +- 50 feet
    Překročení vzdálenosti na CLP v pozici Abeam rozmezí 1.1- 1.3, kontroluje mise 113
    Protažení poslední zatáčky na Groove, kontroluje mise 113
    Držení správné AOA na Groovu
    Nedostat se do pozice "Clara" = nevidět MeatBall,
    pod 300ft nad 450ft v 0.7nm.
    Lana
    2,3,4

Tolerance rychlosti se nevztahuje na rychlost ve stoupání, klesání a následném vyrovnání.
Tolerance výšky se bude vztahovat na vyrovnanou výšku po 3s, lze opravit výšku vyrovnávání.

Paura radí :woohoo: Palubním pilotem nemůže být každý, na těsném prostoru se výškově řadí spousty letadel, proto se soustřeďte na pilotáž s autopilotem s ATC a sledujte HUD, na kterém máte všechno.
Poslední úprava: 1 měsíc 2 hodin zpět od PauraCZ.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Briefing - Zkouška: CASE I Recovery 2 týdnů 5 dní zpět #1570

  • Gumidek
  • Avatar uživatele Gumidek
  • Offline
  • Moderátor
  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 2
Kdypak bude první termín zkoušek? Až bude letový model Horneta definitivní?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Briefing - Zkouška: CASE I Recovery 2 týdnů 4 dní zpět #1571

  • PauraCZ
  • Avatar uživatele PauraCZ
  • Offline
  • Pilot nadporučík 1.Flight
  • Příspěvky: 70
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 9
Termín je podle uchazeče, který má absolvovanou UVP Navigační zkoušku z Hornetem.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Moderátoři: PauraCZ, Gimloo
Vygenerováno za 0.298 sekund