Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
Vigo68: stáhnul ze stránek DCS
ZUMPIAK: Vigo68 ako si nahodil tu beta verziu? :)
PauraCZ: Tak to nastavení pomocníků bere od PC tvůrce mise. Po tom DCS výmazu ovládání se přenastavily tito pomocníci na default 100%. U sebe jsem dal zpět na 0%.
Saburo: Dělaly to Poník a Dora, vyzkoušeno a u obou je to teď v pořádku. Díky Pauro.
HOTELIER: roger that, díky
PauraCZ: Server je restartovaný tak ty vrtulaky zkuste.
PauraCZ: Cau Hotelier hlas se ve středu nebo čtvrtek 20h na TS Gimlovi, udělá s tebou seznamovací let.
HOTELIER: AHoj Pauro, podařilo se mi zaregistrovat u UVP a projít. Čekám na aktivaci fora a mám se ti ozvat o zařazení do výcviku. TS mb2 mám, ale nevím komu se tam mám ozvat a dostal jsem bogey dope na tebe tak poprosím o prvotní help:) Díky moc!
danvac: Paura, kdyz si otevru options z MB2 misi, tak tam je videt ["assistance"] = 100 u WW2 letadel.
Vigo68: tak open beta verze funguje
Vigo68: mam verzi 2.5.3.22176
Vigo68: jedu v release verzi, někde bude asi konflik verzí , zkoušel jsem se připojit na několik jiných free serverů, z 8mi pokusů padal jeden
Saburo: Ten problém s c++ mám taky u "release" verze. To bude problém DCSka s vzájemnou nekompatabilitou verzí a ne s Vaším serverem. Chtěl jsem vyzkoušet nešťastný asistent ve druhé verzi DCSka a vyhodilo mi to tu chybovou hlášku.
Saburo: O těch problémech s nastavením vím, to mám ošetřené a zkontrolované. Ten asistent mi běží jen u Vás na serveru od včerejšího večera, nikde jinde ani v off-line. Proto sem Ti psal.
Vigo68: ahoj, mám stejnej problém jako zumpiak, po nalogování na serer mi to taky hodí visual c++ runtime error, nevíte někdo co s tím?
PauraCZ: Asistenti se v ME nastavit nedaji. Věc klientů co mají nastaveno ve Speciální záložce. Jelikož DCS poslední dobou vše vrací do defaultu, je třeba se podívat do ¨vlastního nastavení.
Saburo: Čau Pauro, máte na serveru zapnutou asistenci při vzletu? Můžeš na to kouknout a případně to vypnout?
ZUMPIAK: Novy problem :_( ano nahle sa pripojim na server mb2 nabehne mi microsoft visual c++ runtime error. a vypne hru. chyba mi daky mod? pred tym mi to nerobilo :)
OtiZ2: Dik uz to vidim
OtiZ2: resp ake je heslo
OtiZ2: Caute, MB2 serve caucasus je chraneny heslom. preco?
ZUMPIAK: Vdaka hned si s vami zalietam :D
PauraCZ: zebanujem: mb2
Saburo: heslo Ti dají místní na TSku, ale pokud tam nechodíš, zkus název serveru, snad mě za to majitelé nezabanují
ZUMPIAK: Dakujem :) ) funguje. divne je ze sa to nezapne automaticky ako u mig 29 a f15 :D ja som uz bol ozaj na krasky s toho preco to nejde. este hladam heslo od servera v pravidlach ho nemozem najst :P
Saburo: Příďák se natáčí společně se směrovkou. Dá se ale odpojit / připnout pomocí kláves LAlt + Q.
ZUMPIAK: ahojte hram DCS kratku dobu a zakupil som si Flaming Cliffs 3. Pri su 27 a 33 sa mi neda zabacat na zemi. zadne klapky funguju len koliesko v predu sa netoci. neviete prosim poradit co to moze byt? Dakujem vam vopred :)
danvac: PauraCZ, mohl bys nasdilet logy z poslednich crashu MB2 serveru?
danvac: Polet Albatrosů - říjen - «link»
PauraCZ: No to přijď, COOP kampaň už je za dveřmi.
Lt_Burza: Taky se na vás těším. Snad mi to časově vyjde v tomto týdnu ;)
PauraCZ: Burza, kde pak jsi? Už se na tebe na TSku těšíme. Přijď
PauraCZ: Burza: Cau prijd na TS, nekdo s tebou neco zaletne. Mise budou az tak v rijnu.
Lt_Burza: Ahoj, jsem na této stránce nováček. Nikoliv však nováček v létání na simulátoru DCS. Je v nejbližší době naplánována nějaká mise coop v DCS? Rád bych se přidal nebo klidně absolvoval nějaký zkušební let za účelem potvrzení zda-li jsem schopen plnit jak je zadáno :)
danvac: Polet Albatrosů? «link»
Saburo: To vykopávání hráčů po poškození motoru bylo opraveno dlouho před vydáním CW Spita, nic takového už nehrozí. Díky.
PauraCZ: Saburo: Jo můžu, a už Spit funguje v MP? nepadá to jak si psal?
Saburo: Pauro mohl bys dát na mapu místo jednoho klasického Spita jeden CW, když tam teď máte zpět Kavkaz.
danvac: Videl bych to podobne, ale jeste bych i pockal nez u toho skonci Early Access.
rocketdog: Já si ho koupím, ale až se dostanu na cenu 20$. Zkusím uplatnit nějaké onusy. Větší cenu pro mně nemá.
PauraCZ: Není duvod to kupovat
danvac: Kupujete nekdo Yak-52?
danvac: Je na čase zase provětrat Albíky: «link»
PauraCZ: Jak si jistě vyzkoušel, v editoru ti parkovací místo přiřadí automaticky, jen volba AUTO. Bugy hlasit na ED
bejvalo: chlapi nejak vybuchuji F18ky na letadlovce na serveru. nejsou spatne prirazeny sloty?
danvac: Nejlépe Su-25 nebo Su-25T.
danvac: Do páteční mise po 20.00 hledáme piloty Mi-8, Su-25, Su-25T, L-39ZA. Má někdo zájem? «link»
PauraCZ: Hornet Warm Up výcvik pro ostatní piloty. 6-7.6 Na TSku od 20:00. Startup, radio, jednoduchá navigace, protiopatření.
Martin2487: Hmm tak jiný ovladač problém nevyřeší, takže poprosím verzi mise bez kouřů. Dík :)
danvac: Kampaň: DCS: Gruzínská válka o Ropu «link»

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

DCS-Poslední koment

GEN 2.3 Struktura IFR letu

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

GEN 2.3     STRUKTURA LETU PODLE PRAVIDEL PRO LET PODLE PRISTROJU (IFR)

Obecné údaje
Let podle pravidel pro let podle pristroju (IFR) probiha ve ctyrech fazich. Tyto jsou na obr. 1 barevne rozliseny:
        1)Standartní přístrojový odlet (Standard instrument departure) -zelená
        2) Trat (Enroute) - oranzová
        3) Standartní přístrojový přílet (Standard instrument arrival) - cervená
        4) Přiblizeni podle přístroju (Instrument approach) - modrá a cerná

IFR let probiha po tratovych bodech, ktere mohou byt definovany na zaklade RNAV zarizeni, podle pocitacem generovanych navigacnich dat z pozemnich nebo kosmickych navigacnich zarizeni, z vlastniho vybaveni letadla nebo jejich kombinaci. Odletova, priletova a priblizovaci faze je vztahovana na urcite navigacni zarizeni nebo na kombinaci nekolika - viz vyse.
Fáze konecného priblízení obsahuje cást pro nezdarené priblizeni navazujici na vyckavani.
Kazda letova faze IFR letu ma pocatecni a konecny tratovy bod.
Pro kazdou fázi IFR letu a pro kazde letiste s kontrolou RLP (resp pro kazdy enroute sektor IFR letu) je poskytován specialni mapový materiál.

Material v teto AIP a v CAUR FLIP obsahuje mapy a procedury pro:
       Standartni pristrojové odlety (Standard instrument departures) a
       Priblizeni podle pristroju (Instrument approaches)

StrukturaIFRLetu 2

Obr. 1 graficky znazornuje IFR let zacinajici a koncici na letisti Jicin Intl LKJC. Refernecni navigacni zarizeni je zde TACAN JCN CH24X. Aktivni RWY 09. Vyznaceny jsou jednotlive faze letu a vsechny proceduralne dulezite tratove body. Na zaklade tohoto schematu budou dale popsany jednotlive faze letu IFR.

Popis úseku letu

1) Standartní přístrojový odlet (Zelená) - dále v textu: SID.
Struktura SID je diktována terénem, obklopujicim letiste a pozadavky RLP vzhledem k návaznosti na prubeh IFR trati od letiste. Vzdusne prostory s letovými omezeními mohou tez ovlivnovat strukturu SID.
SID se vztahuje k navigacnimu zarizeni instalovanemu na letisti nebo v jeho blízkosti.
Pokud neexistuje vhodne navigacni zarizeni, nebo pro zjednoduseni toku letového provozu je mozno
uzivat operacnich odletových procedur (analog s civilnimi vicesmerovými odletovými procedurami).
Pocátek SIDu je na DER (departure end of runway) - odletovém konci VPD. Pro pilota zacína SID prakticky na VPD po udeleni povoleni k vzletu.
Trat SIDu sestává z jednoho nebo více tratových bodu, vztahujících se k danému navigacnímu zarízení.
Konec SIDu lezi na prvnim fixu/tratovém bodu nebo navigacnim zarízení tratové fáze letu (na obrázku orámováno oranzove).
Jméno procedury sestává z oznacení dráhy (smer startu) a jména poslednío tratového bodu. Príklad z obr.1:
SID 09 CIPÍSEK - SID se startem z dráhy 09 a koncem procedury na tratovém bodu CIPÍSEK. V nasem prípade má SID dva tratové body: RUMCAJS na ose dráhy a koncový WP procedury CIPÍSEK dále na severovýchod.

2) Trat (Oranzová)
Pro teno úsek neposkytuje AIP standartni mapy. Z vojenského hlediska je trat vlastní bojová mise.
RLP je (pokud neni stanoveno jinak) vedeno formou pozitivni kontroly (GCI), nebo proceduralne podle map nebo postupu podaných behem brígingu misí.
Trat zacíná prvním WP trati (zároven poslední bod SID) - v prípade obr. 1 CIPISEK a konci poslednim WP trati (prvním WP príletu) v nasem prípade CESÍLKO.

3) Standartní přístrojový přílet (Cervená)
Pro teno úsek neposkytuje AIP standartni mapy. Z vojenského hlediska prechod od konce bojové mise k zacatku priblízeni podle prístroju.
Zacátek je na posledním WP trati (Obr. 1 CESÍLKO) a konec je na IAF Priblízení podle prístroju (Obr. 1 IAF KREMÍLEK). RLP zajistuje (pokud neni stanoveno jinak) GCI. Behem této fáze se provádi sestup z operacni výsky na výsku priblízeni a je navázán kontkat s RLP na cílovém letisti (TOWER) za úcelem vstupu do procedury priblizeni podle prístroju (viz Komunikace).

4) Přiblížení  podle přístrojů (Modrá) - dále v textu: IA.
Přiblížení na přistání využívající přístroje pro navigační vedení letadla založené na postupu přiblížení podle přístrojů.
Pro IA existují dvě metody:
a) dvojrozměrné IA s využitím pouze směrového vedení (napr TACAN);
b) trojrozměrné IA s využitím směrového a vertikálního vedení (napr ILS).
Směrové a vertikální vedení je zajišťováno buď:
a) pozemními radionavigačními prostředky; nebo
b) počítačem  generovanými  navigačními  daty z pozemních navigačních zařízení, kosmických  navigačních zařízení, z vlastního vybavení letadla nebo jejich kombinací.
Struktura IA je dana terénem obklopujicim letiste, metodou procedury (viz vyse) a v zavislosti na metode typem navigacniho zarizeni, okolo ktereho je procedura konstruovana. Vzdusne prostory s letovými omezeními mohou tez ovlivnovat strukturu IA.
Ucelem IA je vést letadlo po preletu IAF na pristání v hranicich urcenych minim a udrzeni dostatecne vzdalenosi od prekazek behem cele fáze letu.

Tratove body procedury
IAF           - Fix počátečního přiblížení
IF            - Fix středního přiblížení                                                                 
FAF (FAP)     - Fix konečného přiblížení (Bod konečného přiblížení)    
MAPt (MDA(H)) - Bod zahájení postupu nezdařeného přiblížení (Minimální (nadmořská A) výška pro klesání H)

IA sestavá ze 4 fází ohranicených odpovídajícimi fixy (tratovými body):

Pocátecni faze - Intial: Zacína na IAF, konci na IA. Na Obr. 1 je zacátek na IAF KREMÍLEK a konec na IF VOCHOMURKA. V teto cásti letoun ukoncil priletovou cást a manévruje do pozice strední fáze IA. Bezpečná nadmořská výška nad překázkami je v této cásti 300m (984ft).

Stredni Fáze - Intermediate: Zacína na IF, konci na FAF (resp. FAP). Na Obr. 1 je zacátek na IF VOCHOMURKA a konec na FAF. Rychlost a konfigurace letounu je ve strední fázi upravena pro vstup do koncové fáze priblízení. Proto je sklon sestupove roviny ve strední fázi co nejnizsí. Bezpečná nadmořská výška nad překázkami je v této cásti 150m (492ft).

Konecná fáze
Konecná fáze zacína pro dvojrozmerný (resp. trojrozmerný) IA na FAF (resp. FAP) a konci na MAPt (resp. MDA(H)).

Typy konecné fáze IA:
Nepresné na MDA/H (dvojrozmerné - viz výse) - po vstupu do konecné fáze priblízení sklesá letoun n a  MDA/H a pokracuje na MAPt
Nepresné s konstantním sklonem sestupu (dvojrozmerné) - mezi IF a  FAF letoun zahajuje setup tak aby nad FAF sklon sestupové roviny odpovídal 3°.
Presné ILS (trojrozmerné) - Konecná fáze priblízení zacíná na FAP. FAP je bodem na stredové linii lokalizatoru, kde se výska strední fáze pribízení protíná se sestupovou rovinou ILS.

Dvojrozmerná konecná fáze IA
FAF je umísten na trati koncového priblízeni ve vzdálenosti, která umoznuje zvolit pristávaci konfiguraci a sklesat z vysky stredni fáze priblízení na výsku MAPt (resp MDA(H)) pro primé priblízení nebo pro vizuálni circling. Optimálni vzdálenost FAF od prahu dráhy je 9.3 km (5NM). Maximální vzdálenost nemá prekrocit 19 km (10NM). Sestup je zahajován pred dosazením FAFu aby sklon sestupové roviny nad FAFem odpovídal 3°. Je-li k dispozici informace o vzdálenosti, je mozno uziti sestupovych tabulek.

Trojrozmerná (presná) konecná fáze IA
Obecne se FAP (v DCS World) nachází ve vzdálenosti 7.2 km (4NM) od prahu dráhy. ùhel sestupové dráhy ILS je 3°. Prostor konecného priblízení je pri presných priblízeních uzsí nez pri nepresných. Proto pilot musi striktne dodrzovat kurz a setupovou rovinu danou ILS. Odchylka vyssi nez polovina smerového nebo vyskového sektoru priblízení muze vest k vyboceni z chráneného sektoru a ztrate ochrany pred prekazkami. Prostor konecného priblízení muze obsahovat fix nebo zarízeni, umoznujíci kontrolu uhlu sestupu. Tuto funkci muze plnit vnejsí polohové návestidlo nebo vzdálenost od DME. Výska nad daným fixem je publikována.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 504 hostů a jeden člen

  • Lt_Burza

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

říjen 2018
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
listopad 2018
Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři