Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
PauraCZ: Jak si jistě vyzkoušel, v editoru ti parkovací místo přiřadí automaticky, jen volba AUTO. Bugy hlasit na ED
bejvalo: chlapi nejak vybuchuji F18ky na letadlovce na serveru. nejsou spatne prirazeny sloty?
danvac: Nejlépe Su-25 nebo Su-25T.
danvac: Do páteční mise po 20.00 hledáme piloty Mi-8, Su-25, Su-25T, L-39ZA. Má někdo zájem? «link»
PauraCZ: Hornet Warm Up výcvik pro ostatní piloty. 6-7.6 Na TSku od 20:00. Startup, radio, jednoduchá navigace, protiopatření.
Martin2487: Hmm tak jiný ovladač problém nevyřeší, takže poprosím verzi mise bez kouřů. Dík :)
danvac: Kampaň: DCS: Gruzínská válka o Ropu «link»
danvac: «link»
1stCL/Chroustall: Nevíte, kdy se zas budou moci použít všechny bonusy z účtu? Že já ten záliv nekoupil včera... mohl sem ho mit s velkou slevou a dneska už to nejde :D
Martin2487: Díky Paura, za úpravu mise na Perský záliv na MB2. Nyní už se mohu bez problémů připojit :)
danvac: a Persky zaliv 13.5 GB
danvac: update na 2.5.2 16 GB u me
nonik_raf: link na sponzorink «link»
nonik_raf: «link»
danvac: Normandie polet dotaz: «link»
bejvalo: chlapi kde je post se sponzoringem? chtel jsem neco malo poslat, ale uz to nikde nemuzu najit...
danvac: Polet v Normandii: «link»
danvac: Polet Albíků v Nevadě: «link»
PauraCZ: Sbírka na mapu Perského zálivu do DCS. V levém menu sekce sponzoring, tam je cislo uctu. Vybrané finance navíc se využijí k asset packům a chod serveru.
danvac: POlet Albatrosu> «link»
danvac: lukasko: «link»
rocketdog: Vydrž! 9. května je День Победы.
PauraCZ: Vyčkávat na víkendy, kdy sem tam jsou 70% slevy uplatněné jen z bonusu.
bejvalo: pani mam dotaz. nevite jestli ma ED nejake akce kdy jde vyuzit komplet sleva a ne jen tech 15 dolaru. mam tam 32dolaru bonus a vzdycky jde pouzit jen neco
PauraCZ: jako 1.5.2018
PauraCZ: 1.5 Server bude spusten az večer
OKY - CZ -: Noniku prosímtě jaký je heslo na server?
nonik_raf: Provedl jsem update serveru open Beta 2.5.1
danvac: Polet vrtáků: «link»
bejvalo: odpoved uz jsem nasel na foru :) cekat
bejvalo: myslim hlavne letadla
bejvalo: chlapi prosim kde jsou na serveru cile pro jednotlivy strany? daj senejak vyvolavat AIcka? popr. nevite o takove treninkove misi?
danvac: Dalsi polet albatrosu: «link»
Saburo: Díky.
PauraCZ: Saburo: OK trochu jsem to pozměnil, o tomhle bugu jsem věděl. Potřebuju aby tyto věci začaly fungovat, jinak se s tou misi nikam nehnu.
Saburo: Pauro mohl bys prodloužit délku trasy CVN-70 aby se tak často celý svaz neotáčel o 180°. Když se loď otáčí, letadlo na palubě začne klouzat ke straně a s vypnutým motorem je to trochu problém ;)
danvac: Dalsi polet albatrosu bych videl na utery.
danvac: Pokračován poletu Albatrosů: «link»
danvac: Polet Albiku se letiv pondeli v osm. Pripadne pokracovani po domluve v dalsi dny mozne.
danvac: Prosim o přihlášky do poletu Albatrosů: «link»
Svejk: Server opět v provozu
Svejk: Jsem do neděle na horách a bohužel nejde ani vzdálená správa tudíž budeme vědět více až od neděle :(
PauraCZ: NEDĚLE
sadlo57: Hodinu ,den ,týden....
sadlo57: Zdar kdy zhruba pojede server dík
PauraCZ: Záložní Teamspeak pro piloty DCS je na NON MULTI SED MULTA
Gimloo: Zpráva všem příznivcům MB2. Server a TS dočasně nejde z technických důvodů.
NA odstranění závady se pracuje. Doba zpuštění je zatím neurčitá....
Saburo: ne pouhé připojení není příčina, to vykopávání souvisí s poškozením Spita, hlavně s poškozením jeho motoru...
PauraCZ: Jako že když si vlezl do Spita tak se lidi odpojili?
Saburo: Dnes se mi asi podařilo vykopnout pár lidí ze serveru, měl jsem Spita a ten je malinko zabugovanej, jestli nebude lepší ho vyjmout ze seznamu než ho dají opraví... Mě to koplo taky.

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

DCS-Poslední koment

GEN 2.3 Struktura IFR letu

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

GEN 2.3     STRUKTURA LETU PODLE PRAVIDEL PRO LET PODLE PRISTROJU (IFR)

Obecné údaje
Let podle pravidel pro let podle pristroju (IFR) probiha ve ctyrech fazich. Tyto jsou na obr. 1 barevne rozliseny:
        1)Standartní přístrojový odlet (Standard instrument departure) -zelená
        2) Trat (Enroute) - oranzová
        3) Standartní přístrojový přílet (Standard instrument arrival) - cervená
        4) Přiblizeni podle přístroju (Instrument approach) - modrá a cerná

IFR let probiha po tratovych bodech, ktere mohou byt definovany na zaklade RNAV zarizeni, podle pocitacem generovanych navigacnich dat z pozemnich nebo kosmickych navigacnich zarizeni, z vlastniho vybaveni letadla nebo jejich kombinaci. Odletova, priletova a priblizovaci faze je vztahovana na urcite navigacni zarizeni nebo na kombinaci nekolika - viz vyse.
Fáze konecného priblízení obsahuje cást pro nezdarené priblizeni navazujici na vyckavani.
Kazda letova faze IFR letu ma pocatecni a konecny tratovy bod.
Pro kazdou fázi IFR letu a pro kazde letiste s kontrolou RLP (resp pro kazdy enroute sektor IFR letu) je poskytován specialni mapový materiál.

Material v teto AIP a v CAUR FLIP obsahuje mapy a procedury pro:
       Standartni pristrojové odlety (Standard instrument departures) a
       Priblizeni podle pristroju (Instrument approaches)

StrukturaIFRLetu 2

Obr. 1 graficky znazornuje IFR let zacinajici a koncici na letisti Jicin Intl LKJC. Refernecni navigacni zarizeni je zde TACAN JCN CH24X. Aktivni RWY 09. Vyznaceny jsou jednotlive faze letu a vsechny proceduralne dulezite tratove body. Na zaklade tohoto schematu budou dale popsany jednotlive faze letu IFR.

Popis úseku letu

1) Standartní přístrojový odlet (Zelená) - dále v textu: SID.
Struktura SID je diktována terénem, obklopujicim letiste a pozadavky RLP vzhledem k návaznosti na prubeh IFR trati od letiste. Vzdusne prostory s letovými omezeními mohou tez ovlivnovat strukturu SID.
SID se vztahuje k navigacnimu zarizeni instalovanemu na letisti nebo v jeho blízkosti.
Pokud neexistuje vhodne navigacni zarizeni, nebo pro zjednoduseni toku letového provozu je mozno
uzivat operacnich odletových procedur (analog s civilnimi vicesmerovými odletovými procedurami).
Pocátek SIDu je na DER (departure end of runway) - odletovém konci VPD. Pro pilota zacína SID prakticky na VPD po udeleni povoleni k vzletu.
Trat SIDu sestává z jednoho nebo více tratových bodu, vztahujících se k danému navigacnímu zarízení.
Konec SIDu lezi na prvnim fixu/tratovém bodu nebo navigacnim zarízení tratové fáze letu (na obrázku orámováno oranzove).
Jméno procedury sestává z oznacení dráhy (smer startu) a jména poslednío tratového bodu. Príklad z obr.1:
SID 09 CIPÍSEK - SID se startem z dráhy 09 a koncem procedury na tratovém bodu CIPÍSEK. V nasem prípade má SID dva tratové body: RUMCAJS na ose dráhy a koncový WP procedury CIPÍSEK dále na severovýchod.

2) Trat (Oranzová)
Pro teno úsek neposkytuje AIP standartni mapy. Z vojenského hlediska je trat vlastní bojová mise.
RLP je (pokud neni stanoveno jinak) vedeno formou pozitivni kontroly (GCI), nebo proceduralne podle map nebo postupu podaných behem brígingu misí.
Trat zacíná prvním WP trati (zároven poslední bod SID) - v prípade obr. 1 CIPISEK a konci poslednim WP trati (prvním WP príletu) v nasem prípade CESÍLKO.

3) Standartní přístrojový přílet (Cervená)
Pro teno úsek neposkytuje AIP standartni mapy. Z vojenského hlediska prechod od konce bojové mise k zacatku priblízeni podle prístroju.
Zacátek je na posledním WP trati (Obr. 1 CESÍLKO) a konec je na IAF Priblízení podle prístroju (Obr. 1 IAF KREMÍLEK). RLP zajistuje (pokud neni stanoveno jinak) GCI. Behem této fáze se provádi sestup z operacni výsky na výsku priblízeni a je navázán kontkat s RLP na cílovém letisti (TOWER) za úcelem vstupu do procedury priblizeni podle prístroju (viz Komunikace).

4) Přiblížení  podle přístrojů (Modrá) - dále v textu: IA.
Přiblížení na přistání využívající přístroje pro navigační vedení letadla založené na postupu přiblížení podle přístrojů.
Pro IA existují dvě metody:
a) dvojrozměrné IA s využitím pouze směrového vedení (napr TACAN);
b) trojrozměrné IA s využitím směrového a vertikálního vedení (napr ILS).
Směrové a vertikální vedení je zajišťováno buď:
a) pozemními radionavigačními prostředky; nebo
b) počítačem  generovanými  navigačními  daty z pozemních navigačních zařízení, kosmických  navigačních zařízení, z vlastního vybavení letadla nebo jejich kombinací.
Struktura IA je dana terénem obklopujicim letiste, metodou procedury (viz vyse) a v zavislosti na metode typem navigacniho zarizeni, okolo ktereho je procedura konstruovana. Vzdusne prostory s letovými omezeními mohou tez ovlivnovat strukturu IA.
Ucelem IA je vést letadlo po preletu IAF na pristání v hranicich urcenych minim a udrzeni dostatecne vzdalenosi od prekazek behem cele fáze letu.

Tratove body procedury
IAF           - Fix počátečního přiblížení
IF            - Fix středního přiblížení                                                                 
FAF (FAP)     - Fix konečného přiblížení (Bod konečného přiblížení)    
MAPt (MDA(H)) - Bod zahájení postupu nezdařeného přiblížení (Minimální (nadmořská A) výška pro klesání H)

IA sestavá ze 4 fází ohranicených odpovídajícimi fixy (tratovými body):

Pocátecni faze - Intial: Zacína na IAF, konci na IA. Na Obr. 1 je zacátek na IAF KREMÍLEK a konec na IF VOCHOMURKA. V teto cásti letoun ukoncil priletovou cást a manévruje do pozice strední fáze IA. Bezpečná nadmořská výška nad překázkami je v této cásti 300m (984ft).

Stredni Fáze - Intermediate: Zacína na IF, konci na FAF (resp. FAP). Na Obr. 1 je zacátek na IF VOCHOMURKA a konec na FAF. Rychlost a konfigurace letounu je ve strední fázi upravena pro vstup do koncové fáze priblízení. Proto je sklon sestupove roviny ve strední fázi co nejnizsí. Bezpečná nadmořská výška nad překázkami je v této cásti 150m (492ft).

Konecná fáze
Konecná fáze zacína pro dvojrozmerný (resp. trojrozmerný) IA na FAF (resp. FAP) a konci na MAPt (resp. MDA(H)).

Typy konecné fáze IA:
Nepresné na MDA/H (dvojrozmerné - viz výse) - po vstupu do konecné fáze priblízení sklesá letoun n a  MDA/H a pokracuje na MAPt
Nepresné s konstantním sklonem sestupu (dvojrozmerné) - mezi IF a  FAF letoun zahajuje setup tak aby nad FAF sklon sestupové roviny odpovídal 3°.
Presné ILS (trojrozmerné) - Konecná fáze priblízení zacíná na FAP. FAP je bodem na stredové linii lokalizatoru, kde se výska strední fáze pribízení protíná se sestupovou rovinou ILS.

Dvojrozmerná konecná fáze IA
FAF je umísten na trati koncového priblízeni ve vzdálenosti, která umoznuje zvolit pristávaci konfiguraci a sklesat z vysky stredni fáze priblízení na výsku MAPt (resp MDA(H)) pro primé priblízení nebo pro vizuálni circling. Optimálni vzdálenost FAF od prahu dráhy je 9.3 km (5NM). Maximální vzdálenost nemá prekrocit 19 km (10NM). Sestup je zahajován pred dosazením FAFu aby sklon sestupové roviny nad FAFem odpovídal 3°. Je-li k dispozici informace o vzdálenosti, je mozno uziti sestupovych tabulek.

Trojrozmerná (presná) konecná fáze IA
Obecne se FAP (v DCS World) nachází ve vzdálenosti 7.2 km (4NM) od prahu dráhy. ùhel sestupové dráhy ILS je 3°. Prostor konecného priblízení je pri presných priblízeních uzsí nez pri nepresných. Proto pilot musi striktne dodrzovat kurz a setupovou rovinu danou ILS. Odchylka vyssi nez polovina smerového nebo vyskového sektoru priblízení muze vest k vyboceni z chráneného sektoru a ztrate ochrany pred prekazkami. Prostor konecného priblízení muze obsahovat fix nebo zarízeni, umoznujíci kontrolu uhlu sestupu. Tuto funkci muze plnit vnejsí polohové návestidlo nebo vzdálenost od DME. Výska nad daným fixem je publikována.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 92 hostů a žádný člen

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

červen 2018
Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
červenec 2018
Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři