Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
rocketdog: Na tom Jakovi trvám!!! :-)
Martin2487: Ta mise co aktuálně běží na serveru neobsahuje F/A-18C !! A chybí tam i jak YAK-52 :D
danvac: lol, ED zlevnilo i predprodej Tomcatu na 63.99. ;-)
Unmar: Zdarec pánové, jaké máte heslo na TS? Díky
PauraCZ: Jistě na to je server mise tvorena
PhenomW10: Da se na servru zalitat jen tak?
PauraCZ: Ola
PhenomW10: Hola
danvac: Letovy plan na dnesni polet nad Normandii: «link»
danvac: Kdo chce na polet po Normandii? «link»
Vigo68: stáhnul ze stránek DCS
ZUMPIAK: Vigo68 ako si nahodil tu beta verziu? :)
PauraCZ: Tak to nastavení pomocníků bere od PC tvůrce mise. Po tom DCS výmazu ovládání se přenastavily tito pomocníci na default 100%. U sebe jsem dal zpět na 0%.
Saburo: Dělaly to Poník a Dora, vyzkoušeno a u obou je to teď v pořádku. Díky Pauro.
HOTELIER: roger that, díky
PauraCZ: Server je restartovaný tak ty vrtulaky zkuste.
PauraCZ: Cau Hotelier hlas se ve středu nebo čtvrtek 20h na TS Gimlovi, udělá s tebou seznamovací let.
HOTELIER: AHoj Pauro, podařilo se mi zaregistrovat u UVP a projít. Čekám na aktivaci fora a mám se ti ozvat o zařazení do výcviku. TS mb2 mám, ale nevím komu se tam mám ozvat a dostal jsem bogey dope na tebe tak poprosím o prvotní help:) Díky moc!
danvac: Paura, kdyz si otevru options z MB2 misi, tak tam je videt ["assistance"] = 100 u WW2 letadel.
Vigo68: tak open beta verze funguje
Vigo68: mam verzi 2.5.3.22176
Vigo68: jedu v release verzi, někde bude asi konflik verzí , zkoušel jsem se připojit na několik jiných free serverů, z 8mi pokusů padal jeden
Saburo: Ten problém s c++ mám taky u "release" verze. To bude problém DCSka s vzájemnou nekompatabilitou verzí a ne s Vaším serverem. Chtěl jsem vyzkoušet nešťastný asistent ve druhé verzi DCSka a vyhodilo mi to tu chybovou hlášku.
Saburo: O těch problémech s nastavením vím, to mám ošetřené a zkontrolované. Ten asistent mi běží jen u Vás na serveru od včerejšího večera, nikde jinde ani v off-line. Proto sem Ti psal.
Vigo68: ahoj, mám stejnej problém jako zumpiak, po nalogování na serer mi to taky hodí visual c++ runtime error, nevíte někdo co s tím?
PauraCZ: Asistenti se v ME nastavit nedaji. Věc klientů co mají nastaveno ve Speciální záložce. Jelikož DCS poslední dobou vše vrací do defaultu, je třeba se podívat do ¨vlastního nastavení.
Saburo: Čau Pauro, máte na serveru zapnutou asistenci při vzletu? Můžeš na to kouknout a případně to vypnout?
ZUMPIAK: Novy problem :_( ano nahle sa pripojim na server mb2 nabehne mi microsoft visual c++ runtime error. a vypne hru. chyba mi daky mod? pred tym mi to nerobilo :)
OtiZ2: Dik uz to vidim
OtiZ2: resp ake je heslo
OtiZ2: Caute, MB2 serve caucasus je chraneny heslom. preco?
ZUMPIAK: Vdaka hned si s vami zalietam :D
PauraCZ: zebanujem: mb2
Saburo: heslo Ti dají místní na TSku, ale pokud tam nechodíš, zkus název serveru, snad mě za to majitelé nezabanují
ZUMPIAK: Dakujem :) ) funguje. divne je ze sa to nezapne automaticky ako u mig 29 a f15 :D ja som uz bol ozaj na krasky s toho preco to nejde. este hladam heslo od servera v pravidlach ho nemozem najst :P
Saburo: Příďák se natáčí společně se směrovkou. Dá se ale odpojit / připnout pomocí kláves LAlt + Q.
ZUMPIAK: ahojte hram DCS kratku dobu a zakupil som si Flaming Cliffs 3. Pri su 27 a 33 sa mi neda zabacat na zemi. zadne klapky funguju len koliesko v predu sa netoci. neviete prosim poradit co to moze byt? Dakujem vam vopred :)
danvac: PauraCZ, mohl bys nasdilet logy z poslednich crashu MB2 serveru?
danvac: Polet Albatrosů - říjen - «link»
PauraCZ: No to přijď, COOP kampaň už je za dveřmi.
Lt_Burza: Taky se na vás těším. Snad mi to časově vyjde v tomto týdnu ;)
PauraCZ: Burza, kde pak jsi? Už se na tebe na TSku těšíme. Přijď
PauraCZ: Burza: Cau prijd na TS, nekdo s tebou neco zaletne. Mise budou az tak v rijnu.
Lt_Burza: Ahoj, jsem na této stránce nováček. Nikoliv však nováček v létání na simulátoru DCS. Je v nejbližší době naplánována nějaká mise coop v DCS? Rád bych se přidal nebo klidně absolvoval nějaký zkušební let za účelem potvrzení zda-li jsem schopen plnit jak je zadáno :)
danvac: Polet Albatrosů? «link»
Saburo: To vykopávání hráčů po poškození motoru bylo opraveno dlouho před vydáním CW Spita, nic takového už nehrozí. Díky.
PauraCZ: Saburo: Jo můžu, a už Spit funguje v MP? nepadá to jak si psal?
Saburo: Pauro mohl bys dát na mapu místo jednoho klasického Spita jeden CW, když tam teď máte zpět Kavkaz.
danvac: Videl bych to podobne, ale jeste bych i pockal nez u toho skonci Early Access.
rocketdog: Já si ho koupím, ale až se dostanu na cenu 20$. Zkusím uplatnit nějaké onusy. Větší cenu pro mně nemá.

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

DCS-Poslední koment

GEN 2.1 Definice

AIP LETECKA INFORMACNI PRIRUCKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 2


GEN 2 IFR Letove Procedury na MB2 v prostredi DCS World

Gen 2.1 Definice
    Rozsahly vycet definic pojmu z pravidel letoveho provozu by presahoval ramec publikace.
    Uvedeny jsou puze nejzakladnejsi definice ve vztahu k operacnim proceduram pro IFR lety
    na serveru MB 2 v prostredi DCS WOrld.

Služba řízení letového provozu (Air traffic control service)
    Služba poskytovaná za účelem:
        a) zabraňovat srážkám
            1) mezi letadly a
            2) na provozní ploše mezi letadly a překážkami, a
        b) udržovat rychlý a spořádaný tok letového provozu.
        c) vojenska sluzba RLP poskytuje (mimo vedle vyse uvedenych) sluzby umoznujici
           efektivni plneni bojovych ukolu, dekonflikci civilniho a vojenskeho sektoru,
           a maximalni vyuziti zbranovych systemu s durazem na zemezeni CD a fratricidy.
Služba řízení letového provozu je poskytovana kombinaci dvou metod:
    Pozitivni kontrola (Pozitive Control)
    Proceduralni kontrola (Procedural Control)

1) Pozitivni kontrola je metodou RLP spocivajici v pozitivni identifikaci letounu, jeho sledovani a vedeni vzdusnym prostorem. Metoda vyuziva elektronickeho zpusobu kontroly autoritou odpovednou za prislusny vzdusny prostor. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana personalem a technikou MB 2 behem spolecnych misi na serveru MB 2.
    Konkretni forma tohoto zpusobu RLP pri spolecnych akcich MB 2 je:
        a) Stanoviste rizeni letoveho provozu odletu. priletu a priblizeni na jednotlivych zakladnach           (zpravidla TOWER)
        b) Stanoviste GCI behem bojovych letu
        c) Stanoviste FAC popr. AFAC nebo JTAC pri specialnich misich

2) Proceduralni kontrola je metodou RLP vyuzivající kombinace predem stanovenych a spolecne uznavanych narizeni a procedur. Tyto procedury maji byt formulovany tak aby byly nekomplikovane a lehce srozumitelne personalu RLP a posadkam letounu. Tato metoda služby řízení letového provozu je poskytovana Mapami IFR procedur CAUR FLIP a procedurami v dalsich castech teto publikace.

Meteorologické podmínky pro let podle přístrojů (IMC) (Instrument meteorological conditions) Meteorologické podmínky vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší význačné  oblačné vrstvy, které jsou horší než předepsaná minima meteorologických podmínek pro let za viditelnosti.

Meteorologické  podmínky  pro  let  za  viditelnosti (VMC) (Visual meteorological conditions)
Meteorologické  podmínky  vyjádřené  dohledností, vzdáleností od oblačnosti a výškou základny nejnižší
význačné  oblačné  vrstvy,  které jsou  stejné  nebo lepší než předepsaná minima.

VFR Pravidla pro let za viditelnosti. Pravidla  letu v meteorologických podmínkách pro let za viditelnosti (VMC).
 
IFR Pravidla pro let podle pristroju. Pravidla letu jenz umoznuji prislusne vybavenym letounum s prislusne kvalifikovanymi posadkami provadet lety v podminkach pro let podle přístrojů (IMC).

Typy letist podle stupne rizeni letoveho provozu
1)    Rízená letiste. Volaci znaky TOWER, DELIVERY, APPROACH, RADAR.
2)    Nerízená letiste (s aktivni vezi). Volaci znak INFO.

       Zásadní rozdily.
       Nerízená(INFO) poskytuje informace o provozu na letisti a na letistnim okruhu.
       Neudeluje povoleni. Odpovednost za bezpecnost letoveho provozu je u pilota.
       Rízená(TOWER). Poskytuje informace, povoluje procedury a nese odpovednost za bezpecnost
       letoveho provozu v useku sve autority (kontrolni zóne letiste).

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 84 hostů a jeden člen

  • danvac

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

prosinec 2018
Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
leden 2019
Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři