Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
Saburo: ne pouhé připojení není příčina, to vykopávání souvisí s poškozením Spita, hlavně s poškozením jeho motoru...
PauraCZ: Jako že když si vlezl do Spita tak se lidi odpojili?
Saburo: Dnes se mi asi podařilo vykopnout pár lidí ze serveru, měl jsem Spita a ten je malinko zabugovanej, jestli nebude lepší ho vyjmout ze seznamu než ho dají opraví... Mě to koplo taky.
Choleras: ahoj
Choleras: Mayer
Choleras: ahoj
Svejk: Honza_79 Děkujeme a dost možná tvoji nabídku využijeme. Pokud lítáš přijď si s námi zalítat na ts3. Zatím ahoj
Honza_79: Nedá mi to a musím zareagovat na starý dotaz ohledně češtiny. Češtinu dělám já a co se týče misí je přeložena většina základních misí a kampaní. Bohužel čeština na některé moduly se prozatím není součástí hry – snad se tam brzy dostane. Každopádně pokud někdo chtěl CZ mise k nějakému modulu zkuste napsat.
Paulus: Díky, heslo už mám! :-*
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
Paulus: Prosím jaké je heslo na server DCS MB2?
ReD6: Ďakujem pekne, znie to celkom ako dobrá výzva :D , nebude to môj prvý modul, už dávnejšie rozmýšlam nad Mig-21. Ale počul som o problémoch s aktiváciou a s letovým modelom.
Martin2487: Za sebe mohu říci, že Mig-21bis,funguje celkem dobře. Ještě je ale co zlepšovat v letovém modelu. Příprav se na to, že nebude vůbec jednoduché se s tím naučit létat. Např. za letu je třeba prakticky neustále nutné trimovat výškovku. Z letounu je také dost omezený výhled. Pokud nejsi zvyklí na umělý horizont ruské provenience (jiné pojetí zobrazení informace o poloze letounu) tak to bude jedna z dalších věcí na které si bude nutné zvyknout. Naučit se správně přistávat bude asi nejtěžší. Jsou tam celkem dobře zpracované cvičné mise takže létat se s tím dá naučit. Vyžaduje to ale hodně trpělivosti! Samozřejmě nevím kolik máš zkušeností s létáním. Pokud by to měl být první modul do DCS tak bych zkusil začít s něčím méně náročným. Jinak je to letoun který má duši a osobně s ním létám velmi rád :)
ReD6: Ahoj, oplatí sa kúpiť modul Mig-21bis? Funguje dobre?
Saburo: na jejich FB, ale jinak je to název serveru malejma písmenama
Petr156: Ahoj , kde bych mohl najít heslo na server?? dík
Redy19: Ahoj, Nevíte proč mě zmizla tak polovička serveru? Mimo jiné i MB2. Díky...
Svejk: VÝZVA!!! pro všechny nově registrované hráče piloty seberte odvahu a přijďte se nám představit na TS3 do místnosti Výcvik. Děkuji za spolupráci čím více nás bude tím lépe. ;)
PauraCZ: Česky přeložené moduly jsou opravdu ty první z nich od F3 až k UH1. Moduly po nich mají tak akorát přeložené ovládaní. Překlad dělají samozřejmě češi.
Unmar: Ještě by mě zajímalo kdo vlastně dělá překlady do DCS. Samy Rusové, nebo to je nějaká kooperace?
Unmar: Zdar pánové. Mám dotaz. Které moduly jsou v češtině, ideálně mají českou kampaň? Mám a-10c a FC3 a ty česky jsou. Pokukuji po L39, a nějakého toho miga bych taky bral
nonik_raf: jasně dojdu na TS dik za info
Svejk: Přijď na ts3 a začni s námi pravidelně lítat a uvidíme kdo se tě ujme. Jinak na závěr tě otestuje PauraCZ
nonik_raf: zdar komu se mam na ts nahlasit chci absolvovat vycvik před vstupem do UVP topganu dik nonik_raf
nonik_raf: Zdar letci jake je heslo na server DCS diky za odpoved
Gimloo: vždy tak na večír kolem 19 až 20 hodiny tam dochází na TS já až ve středu... :)
JetAce_21: Ahoj! Zdravím! Povedlo se mi prokousat se až sem, přihlášení do TS3 taky OK.. ;-) Až tu někdo bude, stavím se pro další základní informace.. ;-)
JetAce_21: Ahoj! Zdravím!
Svejk: Už se těším na polet
Svejk: Jako novinku jsem přidal TS3 Viewer do sloupku vpravo jen s tou výjimkou že se tam zobrazují jen obsazené místnosti a hráči v té místnosti. ;) :)
Svejk: Tak snad už bude zase vše ok chyba na stránkách opravena. Mohu pokračovat v dovolené
Deschain: oprava: 9 cervence
Deschain: Budu kupovat Tacview pokrocilou edici, cim vic se toho koupi tim to bude levnejsi + je tam sleva 40% do 9 cervna. takze po vecerech na MB2 me kontaktuje , jsem schopnej to koupit a pak mi poslete kolik to bude stat
=BA=Pali: «link»

Z dnešného lietania :)
Romel_cz: ahoj ,nevíš jak mam zapnout světlo ve hře? jsem se připojil a v kokpitu je tma jak v prdeli.nic nevidim.dĚKUJI
Romel_cz: jak zapnu ve hře světlo.nic v kabině nevidim
Svejk: Budu na ts3 kolem 22:30 kdo bude mít zajem se semnou proletět dejte vědět zde nebo přijďte na ts3 v půl 11 večer do Dcs-Výcvik
Romel_cz: dobrý den přeji
Redy19: Už se těším až se vrátím z letní přestávky. :-D :P
Svejk: Tak co nováčci dáme nějaký společný polet na seznámení se? ;) S menší instruktáží? 8)
Pitti: Ahoj všichni :)
Svejk: Ahoj scházíme se na TS3 ;)
Hrbola80: Ahoj všichni ve spolek a děkuji za přijetí
Svejk: Chystá se veřejná mise, všichni zváni,
neblbni a přidej se!
středa 26. 10. 2017, 22:00
Svejk: Tak jak už ti to jde?
Maty: Jsem na TS 312 TS Server - Úl
Maty: Pro Brava nedaří se mi přihlásit se na TS hlásí mi to chybu ,,Failed to resolve hostname 'ts3.mb2.cz'"
Rapier: Ahoj na zing,cz vyšel článek o leteckých simulátorech «link»
pavel154: O.K. Dík. V tom případě byl by někdo ochoten zítra 23.3. po 20:00 prokonzultovat se mnou na TS některé technické záležitosti DCS?
Svejk: Pavle154 momentálně to nutné není ale pokud budeme opět nuceni ts3 zabezpečit na takto vysoký level tak se k nám nedostaneš

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

    • Avatar uživatele bejvalo
    • Dotaz na skinování (5 Příspěvky)
    • ok. diky moc. zastavim se za vama :) jinak diky za server, jedine schopne...
    • 1 týden 5 dní zpět

Více Témat »

DCS-Poslední koment

GEN 1.02 Rozdily od realnych norem a postupu

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.2 Rozdíly od reálných norem, doporucení a postupů.

Rozdíly od RL zpusobené herním enginem DCS World   

I pres vysoký stupen reality software DCS World existují samozrejme omezeni a rozdily oproti reálnému letovemu provozu ale bohuzel i rozdily ve výkonu avioniky mezi jednotlivými moduly. Zásadní rozdíly jsou mezi moduly rady Flaming Cliffs a dedikovanými moduly jako napr A-10C, Ka-50, Mirage 2000.

Základní rozdíly

Moduly rady Flaming Cliffs

1)  Navigacní systémy. Moduly Flaming Cliffs (F-15C, Su-xx, MiG-29) postradají sofistikovaní navigacní systemy jako je napr TACAN na zapade a RSBN na vychode. Navigacni moduly jsou zjednoduseny, coz bohuzel neznamena, ze je navigace v techto modulech jednodussi. Zakladni prostredky presne navigace jsou v techto modulech predem naprogramovane tratove body (mission editor) a systemy pristrojoveho navedeni na pristani ILS. Ty pracuji mnohdy i na letistich, ktera standartne ILS postradaji. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME jsou v techto modulech integrovana do systemu ILS. ILS zde funguje v podstate podobne jako NDB, ILS a DME dohromady.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni ILS v cockpitu modulu FC3 je problematicka. Mozna identifikace je (v rozporu s realnou navigaci) podle vizualizace smeru lokalizatoru na HSI indikatoru. Tim vznika 'Pseudoidentifikator' napr. pro drahu 09 Senaki-Kolki je smer ILS lokatoru 95. Zde je vhodna kontrola kombinace smeru lokatoru a udaje vzdalenosti k lokatoru na HSI indikatoru popripade overeni udaju radiokomunikaci s RLP.

3)  Zemepisný versus magnetický sever. Vsechny moduly rady Flaming Cliffs pouzivaji pro sve navigacni systemy geograficky sever. Magneticka odchylka se v DCS Worldu pohybuje od +5 do +7°.

4)  Barometricka korekce vyskomeru. Existuje snad u vsech modulu v DCS World, az na F-15C.   

Dedikovane moduly
1)  Navigacní systémy. Simulace navigacnich systemu u dedikovanych modulu je blize modelovane realite. Systemy TACAN resp. RSB jsou funkcni. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME neni v techto pripadech integrovano do stavajiciho zarizeni ILS a vzdalenosti pri priblizeni na pristani mui byt odecitany z TACANU nebo jinych navigacnich prostredku.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni v cockpitu je funkcni.

3)  Zemepisny versus magneticky sever. Dedikovane moduly uzivaji v avionice sever magneticky, popripade je mozno systemy prepinat z modu magnetickeho severu do zemepisného.

Vliv rozdilu na konstrukci map a navigacni procedury
1)  ILS, DME, TACAN. Pro moduly FC3 je v mapach jko DME zarizeni brano vzdy ILS. Lokator ILS muze slouzit jako navigacni zarizeni pro fix, analogicky k NDB. Na letistich bez vyznaceneho ILS (napr Suchumi) presto prilet podle 'ILS' funguje. Zde je jako fix zadan prah drahy. Pro dedikovane moduly slouzi jako DME TACAN. To vede k malym nepresnostem, jelikoz pozice TACANU a ILS lokatoru neni nikdy identitcka. Na nekterych mapach je tato problematika zohlednena (vypsanim vzdalenosti k oboum zarizenim), na jinych je nutno pocitat s touto nepresnosti.

2)  Zemepisny versus magneticky sever. V letecke navigaci jsou bezne udavany udaje o kurzu vztazeny na magneticky sever. Stejne tak Radialy TACANU a udaje o kurzu typu QDM (Magneticky kurz k urcite stanici). Vetsina map uziva udaje o kurzu vztazene na magneticky sever. Pouze nektere mapy obsahuji oba udaje: magneticky i geograficky sever. Jelikoz avionika modulu FC3 pracuje s geografickym severem je nutno hodnoty bud prepocitavat, nebo pouzivat odpovidajici udaje, ktere jsou na nekterych mapach pouzity. Pozor: nektere kurzy jako napr QDM a radialy TACANU jsou vyjadritelne a publikovane pouze jako magneticke.

3)  Barometricka korekce vyskomeru. Ovlivnuje do te miry, ze pro tvurce misi jichz se ucastni stroje F-15C je vhodne uzivat pouze standartni tlak.

Ostatni rozdily

Rozdily mezi pristrojovym vybavenim stroju NATO a byvale Varsavske smlouvy.

Jednotky
Technika NATO uziva imperialni jednotky zatimco VS jednotky SI. Vetsina map uziva dle ICAO standartu
imperialni jednotky, novejsi mapy publikuji jednotky kde je to mozno v obou systemech. Druhy zpusob vede ke snizeni prehlednosti map. Soucasti Letecke Informacni prirucky jsou prevodni tabulky a prevodni aplikace.
    
Avionika
Publikovane procedury odpovidaji v soucasnem stavu vice standartum NATO a nezohlednuji zatim navigacni systemy statu Varsavske smlouvy.   

Nouzove procedury                                                                                                                         Nouzove procedury jsou pro dane letiste (toho casu nouzovy odhoz munice, vypadek radiokomunikace a vysazeni jednoho motoru pri startu u vicemotorovych stroju) uvedeny v mapach odpovidajiciho pristrojoveho odletu.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 42 hostů a žádný člen

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

únor 2018
Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
březen 2018
Po Út St Čt So Ne
26 27 28 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři