Live Chat

Ein/Ausschalten Zvuk Smajlíci Historie FAQ Kide Chat
Svejk: Už se těším na polet
Svejk: Jako novinku jsem přidal TS3 Viewer do sloupku vpravo jen s tou výjimkou že se tam zobrazují jen obsazené místnosti a hráči v té místnosti. ;) :)
Svejk: Tak snad už bude zase vše ok chyba na stránkách opravena. Mohu pokračovat v dovolené
Deschain: oprava: 9 cervence
Deschain: Budu kupovat Tacview pokrocilou edici, cim vic se toho koupi tim to bude levnejsi + je tam sleva 40% do 9 cervna. takze po vecerech na MB2 me kontaktuje , jsem schopnej to koupit a pak mi poslete kolik to bude stat
=BA=Pali: «link»

Z dnešného lietania :)
Romel_cz: ahoj ,nevíš jak mam zapnout světlo ve hře? jsem se připojil a v kokpitu je tma jak v prdeli.nic nevidim.dĚKUJI
Romel_cz: jak zapnu ve hře světlo.nic v kabině nevidim
Svejk: Budu na ts3 kolem 22:30 kdo bude mít zajem se semnou proletět dejte vědět zde nebo přijďte na ts3 v půl 11 večer do Dcs-Výcvik
Romel_cz: dobrý den přeji
Redy19: Už se těším až se vrátím z letní přestávky. :-D :P
Svejk: Tak co nováčci dáme nějaký společný polet na seznámení se? ;) S menší instruktáží? 8)
Pitti: Ahoj všichni :)
Svejk: Ahoj scházíme se na TS3 ;)
Hrbola80: Ahoj všichni ve spolek a děkuji za přijetí
Svejk: Chystá se veřejná mise, všichni zváni,
neblbni a přidej se!
středa 26. 10. 2017, 22:00
Svejk: Tak jak už ti to jde?
Maty: Jsem na TS 312 TS Server - Úl
Maty: Pro Brava nedaří se mi přihlásit se na TS hlásí mi to chybu ,,Failed to resolve hostname 'ts3.mb2.cz'"
Rapier: Ahoj na zing,cz vyšel článek o leteckých simulátorech «link»
pavel154: O.K. Dík. V tom případě byl by někdo ochoten zítra 23.3. po 20:00 prokonzultovat se mnou na TS některé technické záležitosti DCS?
Svejk: Pavle154 momentálně to nutné není ale pokud budeme opět nuceni ts3 zabezpečit na takto vysoký level tak se k nám nedostaneš
pavel154: Ahoj, je opravdu netní mít na TS I-level 36? U 32 bit systému mám 34 a už mi to běží druhý den. U 64 bit systému nikde možnost zvýšení nevidím?
bARi: Ahoj panove kdoby mel zajem letat BF: «link»
=BA=Pali: Chcel som sa len opýtať či by ste hodili do tej vašej zložky skinov niečo z tohto: «link» viem že teraz má byť Viggentak by sa to mohlo doplniť naraz :)
=BA=Pali: Pauro, budeš dnes na TS?
Honza: Tome, dnes budu na TS tak se muzem domluvit
Svejk: Malinko jsem ztížil registraci tak jsem zvědavý jestli se budou nadále registrovat boti ;)
Svejk: OK
Fiks: Švejku PM
Lachy_cz: Ahoj svejku kde se na fóru píše o unban nějak to nevidím.
Gumidek: do fóra BMS přidána PŘÍRUČKA PRO RADIOKOMUNIKACI 43rd VFW
Maty: přeji hezký a šťasstný Nový rok, mnoho úspěchů v osobním životě i v práci po celý novýrok 2017 a hlavně co start tak to přistání :)
Maty: Zdravím chlapci,
Svejk: Lachy_cz: napiš si žádost o unban na fóru už ani nevím proč jsi ho dostal je to přece jen delší dobu ale unban řešíme jedině přes forum právě proto aby nám zústal záznam jinak na ts3 jsem ani ban na jméno Lachy_cz nenašel tak přes forum to vyřešíme. OK? ;)
Lachy_cz: ok tak nic mej se zatim
Lachy_cz: svejku prosim te potrebuji heslo na ts pro toho dominika rikal mi ze se sem nemuze dostat ??
Lachy_cz: jmenuje se dominik leta snami ve war thunder tak na nej bud hodnej neni to spatnej kluk. :-*
Lachy_cz: ahoj draku mel bych pro tebe jednoho mladeho chlapce co by chtel letat dcs tak jsem ho navedl na vase stranky chtel jsem zajit za tebou na ts ale stale mam ban tak ze nic tak aspon touto cestou hezke vanoce a stastny novy rok .
Gumidek: BREVITY KÓDY - aktualizace
bARi: SVK porada Vanocni Miniturnaj v Dogfightu: «link»
Svejk: dojdu
Papi: Svejku muzes na TS?
Gumidek: OPRAVENO a NASDÍLENO
Gumidek: ti kdo si stáhli dokument s komunikací v manévrovém boji, prosím dokument smazat a počkat na nový platný. Našel jsem tam chybu. Bude brzo opravena. Díky ;)
Gimloo: jsem na ts
Gimloo: jaký
=BA=Pali: Gimloo mohol by som ťa poprosiť vytvoriť jeden skin?
Saburo: díky za odpověď, nemyslel jsem teď hned, já to sotva stáhnul...
Svejk: dneska určitě ne uvidíme později

Chat pouze pro registrované! Registrieren oder Einloggen

DCS-Poslední diskuze

Více Témat »

DCS-Poslední koment

GEN 1.02 Rozdily od realnych norem a postupu

AIP LETECKÁ INFORMAČNÍ PŘÍRUČKA IFR, DCS WORLD V 1.5xx, Gruzie                                    GEN 1


GEN 1.2 Rozdíly od reálných norem, doporucení a postupů.

Rozdíly od RL zpusobené herním enginem DCS World   

I pres vysoký stupen reality software DCS World existují samozrejme omezeni a rozdily oproti reálnému letovemu provozu ale bohuzel i rozdily ve výkonu avioniky mezi jednotlivými moduly. Zásadní rozdíly jsou mezi moduly rady Flaming Cliffs a dedikovanými moduly jako napr A-10C, Ka-50, Mirage 2000.

Základní rozdíly

Moduly rady Flaming Cliffs

1)  Navigacní systémy. Moduly Flaming Cliffs (F-15C, Su-xx, MiG-29) postradají sofistikovaní navigacní systemy jako je napr TACAN na zapade a RSBN na vychode. Navigacni moduly jsou zjednoduseny, coz bohuzel neznamena, ze je navigace v techto modulech jednodussi. Zakladni prostredky presne navigace jsou v techto modulech predem naprogramovane tratove body (mission editor) a systemy pristrojoveho navedeni na pristani ILS. Ty pracuji mnohdy i na letistich, ktera standartne ILS postradaji. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME jsou v techto modulech integrovana do systemu ILS. ILS zde funguje v podstate podobne jako NDB, ILS a DME dohromady.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni ILS v cockpitu modulu FC3 je problematicka. Mozna identifikace je (v rozporu s realnou navigaci) podle vizualizace smeru lokalizatoru na HSI indikatoru. Tim vznika 'Pseudoidentifikator' napr. pro drahu 09 Senaki-Kolki je smer ILS lokatoru 95. Zde je vhodna kontrola kombinace smeru lokatoru a udaje vzdalenosti k lokatoru na HSI indikatoru popripade overeni udaju radiokomunikaci s RLP.

3)  Zemepisný versus magnetický sever. Vsechny moduly rady Flaming Cliffs pouzivaji pro sve navigacni systemy geograficky sever. Magneticka odchylka se v DCS Worldu pohybuje od +5 do +7°.

4)  Barometricka korekce vyskomeru. Existuje snad u vsech modulu v DCS World, az na F-15C.   

Dedikovane moduly
1)  Navigacní systémy. Simulace navigacnich systemu u dedikovanych modulu je blize modelovane realite. Systemy TACAN resp. RSB jsou funkcni. Zarizeni pro mereni vzdalenosti DME neni v techto pripadech integrovano do stavajiciho zarizeni ILS a vzdalenosti pri priblizeni na pristani mui byt odecitany z TACANU nebo jinych navigacnich prostredku.

2)  Identifikace navigacnich zarizeni v cockpitu je funkcni.

3)  Zemepisny versus magneticky sever. Dedikovane moduly uzivaji v avionice sever magneticky, popripade je mozno systemy prepinat z modu magnetickeho severu do zemepisného.

Vliv rozdilu na konstrukci map a navigacni procedury
1)  ILS, DME, TACAN. Pro moduly FC3 je v mapach jko DME zarizeni brano vzdy ILS. Lokator ILS muze slouzit jako navigacni zarizeni pro fix, analogicky k NDB. Na letistich bez vyznaceneho ILS (napr Suchumi) presto prilet podle 'ILS' funguje. Zde je jako fix zadan prah drahy. Pro dedikovane moduly slouzi jako DME TACAN. To vede k malym nepresnostem, jelikoz pozice TACANU a ILS lokatoru neni nikdy identitcka. Na nekterych mapach je tato problematika zohlednena (vypsanim vzdalenosti k oboum zarizenim), na jinych je nutno pocitat s touto nepresnosti.

2)  Zemepisny versus magneticky sever. V letecke navigaci jsou bezne udavany udaje o kurzu vztazeny na magneticky sever. Stejne tak Radialy TACANU a udaje o kurzu typu QDM (Magneticky kurz k urcite stanici). Vetsina map uziva udaje o kurzu vztazene na magneticky sever. Pouze nektere mapy obsahuji oba udaje: magneticky i geograficky sever. Jelikoz avionika modulu FC3 pracuje s geografickym severem je nutno hodnoty bud prepocitavat, nebo pouzivat odpovidajici udaje, ktere jsou na nekterych mapach pouzity. Pozor: nektere kurzy jako napr QDM a radialy TACANU jsou vyjadritelne a publikovane pouze jako magneticke.

3)  Barometricka korekce vyskomeru. Ovlivnuje do te miry, ze pro tvurce misi jichz se ucastni stroje F-15C je vhodne uzivat pouze standartni tlak.

Ostatni rozdily

Rozdily mezi pristrojovym vybavenim stroju NATO a byvale Varsavske smlouvy.

Jednotky
Technika NATO uziva imperialni jednotky zatimco VS jednotky SI. Vetsina map uziva dle ICAO standartu
imperialni jednotky, novejsi mapy publikuji jednotky kde je to mozno v obou systemech. Druhy zpusob vede ke snizeni prehlednosti map. Soucasti Letecke Informacni prirucky jsou prevodni tabulky a prevodni aplikace.
    
Avionika
Publikovane procedury odpovidaji v soucasnem stavu vice standartum NATO a nezohlednuji zatim navigacni systemy statu Varsavske smlouvy.   

Nouzove procedury                                                                                                                         Nouzove procedury jsou pro dane letiste (toho casu nouzovy odhoz munice, vypadek radiokomunikace a vysazeni jednoho motoru pri startu u vicemotorovych stroju) uvedeny v mapach odpovidajiciho pristrojoveho odletu.

Přihlášení

Kdo je online?

Právě přítomno: 98 hostů a jeden člen

  • Svejk

Daruj / Donate

Uveď částku a měnu.

Soukromé zprávy

Nejsi přihlášen.

Mini Kalendář

srpen 2017
Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
září 2017
Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Podpořte nás?

MB2.cz

Přidejte si náš banner na vaše stránky. Kód banneru zde.

Partneři